O ile w przypadku kilkunastoletnich samochodów nie dokonujemy większych zmian, bo najzwyczajniej mija się to z celem ponieważ kupujemy auto już pod siebie na rynku samochodów używanych, to przy zakupie nowego bądź kilku letniego BMW warto, a nawet trzeba rozważyć zakup i montaż dodatkowego wyposażenia w serwisie.
Jeśli mowa o akcesoriach to nikomu nie trzeba mówić, że jakości producenta nie dorówna nikt inny. Do tego dochodzi spasowanie i gwarancja, która sięga czasami nawet 5 lat. Oryginalne akcesoria BMW spełniają marzenia i oferują szeroki wybór indywidualnych dodatków, które są idealnie dopasowane. Spełniają swoją rolę pod względem jakości, wzornictwa i osiągów, po prostu oferując maksymalną wartość dodaną.
Nie wyobrażam sobie stosować wyposażenia takiego jak webasto innego niż od BMW. Dla mnie korzystanie z niemarkowego produktu, który pracuje na paliwie i elektronice w aucie za dziesiątki tysięcy jest nieporozumieniem. A co jeśli dojdzie do zwarcia? Lub gorzej, do wydostania się spalin do wnętrza?
W dobie dzisiejszej technologii usługi zdalne w BMW są na wysokim poziomie i tak naprawdę nie zastąpi się ich niczym. Czy zamknąłeś drzwi samochodu? Gdzie dokładnie samochód jest zaparkowany? Usługi zdalne umożliwiają zdalny dostęp do pojazdu za pomocą aplikacji BMW Connected. Możesz zaświecić reflektorami, aktywować funkcję klimatyzacji w pojeździe lub zablokować swoje BMW z dowolnego miejsca za pomocą smartfona. Sądzisz, że coś innego zastąpić może tą usługę montowaną w serwisie?
Po co rezygnować z funkcji iPhone'a w swoim BMW 3, skoro możesz go normalnie obsługiwać? Przygotowanie do Apple CarPlay zapewnia zdalny dostęp do telefonii oraz aplikacji takich jak iMessage, WhatsApp, TuneIn, Spotify i Apple Music. Możesz także użyć przycisku głosowego na kierownicy, aby uzyskać dostęp do Siri, asystenta głosowego Apple. Tego nie zastapisz niczym innym niż montowanym w serwisie systemem. Oczywiście jest mnóstwo opcji dodatkowych, wskazałem tylko przykłady, które są funkcjonalne i dostępne jedynie w serwisie.